Where’s my skateboard? Gdzie jest moja deskorolka?
Jeszcze raz obejrzyj historyjkę z poprzedniej lekcji.
https://www.youtube.com/watch?v=zvjClYkTOVs
Podręcznik str. 64
Ćw. 1 Posłuchaj nagrania (CD4.01) Możesz otworzyć podręcznik na str. 62 dla ułatwienia. Z historyjki usunięto nazwy niektórych zabawek. Podczas słuchania powiedz brakujące słowa.
Ćw. 2 Nazwij zabawi i połącz palcami do odpowiednich obrazków. Spróbuj przeczytać i uzupełnić ustnie zdania:
- The … is on the shelf.
- The … is under the table.
- The … is in the cupboard.
- The … is on the shelf.
- The …. is in the cupboard.
- The … is under the chair.
Ćw. 4 Posłuchaj piosenki (CD4.02) i wskazuj odpowiednie zabawki na obrazku. Tekst piosenki jest na str. 90 w zeszycie ćwiczeń.
Zeszyt ćwiczeń str. 62
Ćw. 1 Uzupełnij zdania zgodnie z obrazkami, wybierając odpowiednie słowa z ramki.
Ćw. 2 Narysuj zabawkę, którą pożyczył Tygrys w historyjce. Podczas kolorowania, słuchaj i śpiewaj piosenkę.
W tym tygodniu nie wysyłaj niczego do swojego nauczyciela.


