Where’s my skateboard? Gdzie jest moja deskorolka?

 

Jeszcze raz obejrzyj historyjkę z poprzedniej lekcji.

https://www.youtube.com/watch?v=zvjClYkTOVs

Podręcznik str. 64

Ćw. 1 Posłuchaj nagrania (CD4.01) Możesz otworzyć podręcznik na str. 62 dla ułatwienia. Z historyjki usunięto nazwy niektórych zabawek. Podczas słuchania powiedz brakujące słowa.

Ćw. 2 Nazwij zabawi i połącz palcami do odpowiednich obrazków. Spróbuj przeczytać i uzupełnić ustnie zdania:

  1. The … is on the shelf.
  2. The … is under the table.
  3. The … is in the cupboard.
  4. The … is on the shelf.
  5. The …. is in the cupboard.
  6. The … is under the chair.

Ćw. 4 Posłuchaj piosenki (CD4.02) i wskazuj odpowiednie zabawki na obrazku. Tekst piosenki jest na str. 90 w zeszycie ćwiczeń.

 

Zeszyt ćwiczeń str. 62

Ćw. 1 Uzupełnij zdania zgodnie z obrazkami, wybierając odpowiednie słowa z ramki.

Ćw. 2 Narysuj zabawkę, którą pożyczył Tygrys w historyjce. Podczas kolorowania, słuchaj i śpiewaj piosenkę.

W tym tygodniu nie wysyłaj niczego do swojego nauczyciela.