iOpłaty edu

 

INFORMACJA O TERMINACH SKŁADANIA DEKLARACJI KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI

Z przyjemnością informujemy, że od września 2025 r. w jednostkach objętych Gdańską Platformą Edukacyjną wdrożony zostanie nowy system informatyczny, który usprawni obsługę spraw związanych z opłatami, stołówką oraz magazynem. Zmiana ta ma na celu zwiększenie wygody, przejrzystości i dostępności informacji dla Państwa – rodziców/opiekunów. Nowe rozwiązanie umożliwi m.in. szybkie dokonywanie płatności online, zgłaszanie nieobecności dziecka, a także bieżący dostęp do jadłospisu i historii rozliczeń.

Prosimy o zapoznanie się poniższymi informacjami:

  • We wrześniu termin płatności za obiady zostaje ustalony na dzień 20.09.2025 r.
  • Zmianie ulega indywidualny nr konta, na który będziecie Państwo dokonywali płatności za obiady!!! Proszę nie dokonywać wpłat na konta z poprzednich lat!!
  • Proszę o dokładne zapoznanie się z DEKLARACJĄ zgłoszenia ucznia na obiady oraz z TERMINAMI składania deklaracji .

 

Do momentu otrzymania danych do logowania do aplikacji – odpisy za obiady proszę zgłaszać mailowo na ten adres mail: obiady@sp19.edu.gdansk.pl Jeżeli do dnia: 20.09.2025 r. nie otrzymacie Państwo powyższych danych – proszę o pilny kontakt.

Wypełnione i podpisane deklaracje można składać:  

- w  formie papierowej bezwzględnie w dwóch egzemplarzach  do pokoju 10 A;

lub

- skan deklaracji drogą mailową należy wysłać na adres: obiady@sp19.edu.gdansk.pl

 

Termin wpływu deklaracji:

Data rozpoczęcia wydawania obiadów

do dnia 29.08.2025 r. do godz 12.00

 obiady od 02.09.2025 r.

od 29.08.2025 r. po godz. 12.00              do dnia 03.09.2025 r.  do godz. 12.00

obiady od 10.09.2025 r.

od 03.09.2025 r. po godz. 12.00              do dnia 05.09.2025 r. do godz. 12.00

obiady od 15.09.2025 r.

 

Deklaracje korzystania ze stołówki złożone po  05.09.2025 r. godz. 12.00 upoważniają do korzystania z obiadów na stołówce szkolnej po 5 dniach roboczych.

Ewa Kowalska