PONIEDZIAŁEK 1.06. DZIEŃ DZIECKA
1.Przygotuj do pracy ćwiczenia w linie.
2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.
3.Wykonaj serię ćwiczeń rozciągających przygotowanych na prezentacji.
4.Wysłuchaj opowiadania nauczyciela o jego wspomnieniach z dzieciństwa, obejrzyj przygotowane dla Ciebie ilustracje.
5.Wykonuj pod kierunkiem nauczyciela zadania w ćwiczeniach str.40/41.
6.Posłuchaj opowiadań ze „Świerszczyka”, zapoznaj się z czasopismami dla dzieci.
7.Narysuj świat dziecięcych marzeń.
Praca samodzielna:
Pamiętaj o codziennej dawce dobrego humoru i ruchu.
Życzę Ci w tym dniu samych pozytywnych wrażeń i mile spędzonego czasu z Rodzinką.
WTOREK 2.06. KSIĄŻKA MOIM PRZYJACIELEM
1.Przygotuj do pracy brązową książkę i ćwiczenia od matematyki oraz kserówki.
2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.
3.Wysłuchaj czytanej przez nauczyciela „Dziwnej bajki o Niebieskim Kapturku”.
4.Rozwiąż quiz z uważnego słuchania.
5.Pracuj pod kierunkiem nauczyciela w brązowej książce str.64 i 65.
6.Zapoznaj się z nową zasadą ortograficzną ż wymienianego na g.
Przećwicz zasadę z nauczycielem.
7.Wysłuchaj kolejnej części książki czytanej przez nauczyciela „Biuro detektywistyczne Lassego i Mai – Tajemnica srebra” Martin Widmark, Helena Willis
8.Pracuj pod kierunkiem nauczyciela w ćwiczeniach od matematyki str.66 i 67, sprawdzaj poprawność wykonywania kolejnych kroków.
Praca samodzielna:
Kserówki str. 48 i 52 Pracy nie musisz wysyłać nauczycielowi.
ŚRODA 3.06. LUBIMY PODRÓŻOWAĆ
1.Przygotuj do pracy podręcznik, ćwiczenia w linię, zeszyt do j.polskiego, ćwiczenia w kratkę.
2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.
3.Wysłuchaj ostatnie części książki czytanej przez nauczyciela „Biuro detektywistyczne Lassego i Mai – Tajemnica srebra” Martin Widmark, Helena Willis
4.Czytaj razem z nauczycielem wiersz ze strony 46.
5.Wykonaj ćwiczenia polonistyczne na str. 42 i 43 pod kierunkiem nauczyciela. Sprawdzaj poprawność wykonywania ćwiczeń.
6.Przypomnij sobie słuchając nauczyciela zasadę ortograficzną ż wymiennego na g. Poćwicz ją z nauczycielem i zapisz przykłady do zeszytu.
7.Wykonaj rysunek pojazdu, którym chciałbyś podróżować. Pamiętaj, aby na pracy umieścić również cel swojej podróży.
Praca samodzielna
Wykonaj samodzielnie „Sprawdzam siebie” na str. 68 i 69. Ćwiczeń matematycznych.
Pracę plastyczną i „Sprawdzam siebie” wyślij nauczycielowi.
CZWARTEK 4.06. WĘDRÓWKI PO POLSCE
1.Przygotuj do pracy podręcznik, ćwiczenia od matematyki i języka polskiego oraz zeszyt w linie i ćwiczenia od kaligrafii.
2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.
3.Wysłuchaj tekstu czytanego przez nauczyciela „Wędrówki po Polsce” str.48 i 49.
4.Obejrzyj dwa filmiki edukacyjne na temat krajobrazów Polski.
5.Pracuj pod kierunkiem nauczyciela w ćwiczeniach w linie na stronach 44, 45,46.
6.Zapisz w zeszycie od języka polskiego zdania. Pamiętaj o wielkiej literze w nazwach własnych (nazwy państw, miast, rzek, gór, regionów).
Polska leży nad Morzem Bałtyckim.
Naszą stolicą jest Warszawa.
Najdłuższa rzeka Polski to Wisła.
Najwyższe góry w Polsce to Tatry.
My mieszkamy w Gdańsku.
7.Obejrzyj teledysk do piosenki „Polskie krajobrazy”. Naucz się tej piosenki.
https://www.youtube.com/watch?v=lQUZy3vDr4g
8.Wykonaj zadania matematyczne w ćwiczeniach na stronach 70 i 71.
9.Zajrzyj do książki od zajęć komputerowych na strony 48 i 49 – „W mrowisku – programujemy”.
10.Pracuj z płytką – Planeta 20, to łatwe zadania, które sprawią Ci wiele radości. Postępuj zgodnie z instrukcją.
11.Pamiętaj o wykonaniu zestawu ćwiczeń gimnastycznych, a może spacer szybkim krokiem, jazda na hulajnodze lub rowerze?
Praca samodzielna
Pracuj w Kaligrafii na stronie 57.
PIĄTEK 5.06. WĘDRÓWKI PALCEM PO MAPIE
1.Przygotuj do pracy zeszyt od środowiska w kratkę.
2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.
3.Wykonaj zestaw ćwiczeń rozciągających przed pracą i po niej.
4.Przeczytaj wiersz, który napisał dla Ciebie nauczyciel.
5.Odpowiedz ustnie na pytania zadane przez nauczyciela.
6.Słuchając książki czytanej przez nauczyciela, narysuj kredkami pracę do powieszenia w klasie „Jak wygląda zdalne nauczanie u ciebie w domu”.
7.Obejrzyj prezentację przygotowaną przez nauczyciela o kierunkach świata. Zaznacz je na mapie.
8.Pracuj pod kierunkiem nauczyciela, sprawdzaj krok po kroku czy dobrze wykonałeś zadanie.
ZADANIA DLA CHCĄCYCH ROZWIJAĆ SWOJE ZAINTERESOWANIA
Pracując w ćwiczeniach od matematyki rysowałeś drogę według instrukcji – strzałki. Teraz idziemy duży krok do przodu. Obejrzyj prezentację o rysowaniu „kierunkami” na kratkach.
Wykonaj 2 rysunki, które dla Ciebie przygotowałam.
Rysunek 1 – kod
1 wschód, 1 północ, 1 wschód, 1 północ, 1 wschód, 2 południe, 3 wschód, 2 północ,
1 wschód, 6 południe, 2 zachód, 1 północ, 1 wschód, 1 północ, 3 zachód, 2 południe,
2 zachód, 1 północ, 1 wschód, 2 północ, 2 zachód, 1 północ
Rysunek 2 – kod
6 północ, 1 zachód, 3 północ, 1 wschód, 1 południe, 1 wschód, 1 północ, 1 wschód,
1 południe, 1 wschód, 1 północ, 1 wschód, 3 południe, 1 zachód, 2 południe, 3 wschód,
2 północ, 1 wschód, 1 południe, 1 wschód, 1 północ, 1 wschód, 6 południe, 3 zachód,
3 północ, 2 zachód, 3 południe, 4 zachód
Praca samodzielna:
Jeżeli chcesz otrzymać dodatkową ocenę możesz przygotować dla mnie podobną „podróż”
z użyciem kierunków. Każda praca będzie nagrodzona, a następnie udostępniona dzieciom
w klasie do zabawy z kierunkami.


