PONIEDZIAŁEK 1.06. DZIEŃ DZIECKA

1.Przygotuj do pracy ćwiczenia w linie.

2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.

3.Wykonaj serię ćwiczeń rozciągających przygotowanych na prezentacji.

4.Wysłuchaj opowiadania nauczyciela o jego wspomnieniach z dzieciństwa, obejrzyj przygotowane dla Ciebie ilustracje.

5.Wykonuj pod kierunkiem nauczyciela zadania w ćwiczeniach str.40/41.

6.Posłuchaj opowiadań ze „Świerszczyka”, zapoznaj się z czasopismami dla dzieci.

7.Narysuj świat dziecięcych marzeń.

Praca samodzielna:

Pamiętaj o codziennej dawce dobrego humoru i ruchu.

Życzę Ci w tym dniu samych pozytywnych wrażeń i mile spędzonego czasu z Rodzinką.


WTOREK 2.06.  KSIĄŻKA MOIM PRZYJACIELEM

1.Przygotuj do pracy brązową książkę i ćwiczenia od matematyki oraz kserówki.

2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.

3.Wysłuchaj czytanej przez nauczyciela „Dziwnej bajki o Niebieskim Kapturku”.

4.Rozwiąż quiz z uważnego słuchania.

5.Pracuj pod kierunkiem nauczyciela w brązowej książce str.64 i 65.

6.Zapoznaj się z nową zasadą ortograficzną ż wymienianego na g.

Przećwicz zasadę z nauczycielem.

7.Wysłuchaj kolejnej części książki czytanej przez nauczyciela „Biuro detektywistyczne Lassego i Mai – Tajemnica srebra” Martin Widmark, Helena Willis

8.Pracuj pod kierunkiem nauczyciela w ćwiczeniach od matematyki str.66 i 67, sprawdzaj poprawność wykonywania kolejnych kroków.

Praca samodzielna:

Kserówki str. 48 i 52 Pracy nie musisz wysyłać nauczycielowi. 


 ŚRODA 3.06. LUBIMY PODRÓŻOWAĆ

1.Przygotuj do pracy podręcznik, ćwiczenia w linię, zeszyt do j.polskiego, ćwiczenia w kratkę.

2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.

3.Wysłuchaj ostatnie części książki czytanej przez nauczyciela „Biuro detektywistyczne Lassego i Mai – Tajemnica srebra” Martin Widmark, Helena Willis

4.Czytaj razem z nauczycielem wiersz ze strony 46.

5.Wykonaj ćwiczenia polonistyczne na str. 42 i 43 pod kierunkiem nauczyciela. Sprawdzaj poprawność wykonywania ćwiczeń.

6.Przypomnij sobie słuchając nauczyciela zasadę ortograficzną ż wymiennego na g. Poćwicz ją z nauczycielem i zapisz przykłady do zeszytu.

7.Wykonaj rysunek pojazdu, którym chciałbyś podróżować. Pamiętaj, aby na pracy umieścić również cel swojej podróży.

Praca samodzielna

Wykonaj samodzielnie „Sprawdzam siebie” na str. 68 i 69. Ćwiczeń matematycznych.

Pracę plastyczną i „Sprawdzam siebie” wyślij nauczycielowi. 


CZWARTEK 4.06.   WĘDRÓWKI PO POLSCE

1.Przygotuj do pracy  podręcznik, ćwiczenia od matematyki i języka polskiego oraz zeszyt w linie i ćwiczenia od kaligrafii.

2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.

3.Wysłuchaj tekstu czytanego przez nauczyciela „Wędrówki po Polsce” str.48 i 49.

4.Obejrzyj dwa filmiki edukacyjne na temat krajobrazów Polski.

 

5.Pracuj pod kierunkiem nauczyciela w ćwiczeniach w linie na stronach 44, 45,46.

6.Zapisz w zeszycie od języka polskiego zdania. Pamiętaj o wielkiej literze w nazwach własnych (nazwy państw, miast, rzek, gór, regionów).

Polska leży nad Morzem Bałtyckim.

Naszą stolicą jest Warszawa.

Najdłuższa rzeka Polski to Wisła.

Najwyższe góry w Polsce to Tatry.

My mieszkamy w Gdańsku.

7.Obejrzyj teledysk do piosenki „Polskie krajobrazy”. Naucz się tej piosenki.

https://www.youtube.com/watch?v=lQUZy3vDr4g

8.Wykonaj zadania matematyczne w ćwiczeniach na stronach 70 i 71.

9.Zajrzyj do książki od zajęć komputerowych na strony 48 i 49 – „W mrowisku – programujemy”.

10.Pracuj z płytką – Planeta 20, to łatwe zadania, które sprawią Ci wiele radości. Postępuj zgodnie z instrukcją.

11.Pamiętaj o wykonaniu zestawu ćwiczeń gimnastycznych, a może spacer szybkim krokiem, jazda na hulajnodze lub rowerze?

Praca samodzielna

Pracuj w Kaligrafii na stronie 57. 


PIĄTEK 5.06.   WĘDRÓWKI PALCEM PO MAPIE 

1.Przygotuj do pracy zeszyt od środowiska w kratkę.

2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.

3.Wykonaj zestaw ćwiczeń rozciągających przed pracą i po niej.

4.Przeczytaj wiersz, który napisał dla Ciebie nauczyciel.

5.Odpowiedz ustnie na pytania zadane przez nauczyciela.

6.Słuchając książki czytanej przez nauczyciela, narysuj kredkami pracę do powieszenia w klasie „Jak wygląda zdalne nauczanie u ciebie w domu”.

7.Obejrzyj prezentację przygotowaną przez nauczyciela o kierunkach świata. Zaznacz je na mapie.

8.Pracuj pod kierunkiem nauczyciela, sprawdzaj krok po kroku czy dobrze wykonałeś zadanie.

ZADANIA DLA CHCĄCYCH ROZWIJAĆ SWOJE ZAINTERESOWANIA

Pracując w ćwiczeniach od matematyki rysowałeś drogę według instrukcji – strzałki. Teraz idziemy duży krok do przodu. Obejrzyj prezentację o rysowaniu „kierunkami” na kratkach.

Wykonaj 2 rysunki, które dla Ciebie przygotowałam.

Rysunek 1 – kod

1 wschód, 1 północ, 1 wschód, 1 północ, 1 wschód, 2 południe, 3 wschód, 2 północ,               

1 wschód, 6 południe, 2 zachód, 1 północ, 1 wschód, 1 północ, 3 zachód, 2 południe,

2 zachód, 1 północ, 1 wschód, 2 północ, 2 zachód, 1 północ

 

 Rysunek 2 – kod

6 północ, 1 zachód, 3 północ, 1 wschód, 1 południe, 1 wschód, 1 północ, 1 wschód,

1 południe, 1 wschód, 1 północ, 1 wschód, 3 południe, 1 zachód, 2 południe, 3 wschód,

2 północ, 1 wschód, 1 południe, 1 wschód, 1 północ, 1 wschód, 6 południe, 3 zachód,

3 północ, 2 zachód, 3 południe, 4 zachód

 

 

Praca samodzielna:

Jeżeli chcesz otrzymać dodatkową ocenę możesz przygotować dla mnie podobną „podróż”

z użyciem kierunków. Każda praca będzie nagrodzona, a następnie udostępniona dzieciom

w klasie do zabawy z kierunkami.