Podręcznik str. 54

Ćw. 2 Popatrz na obrazki. Dokończ poniższe zdania w zeszycie zgodnie z przykładem. (Pamiętaj he - on, she – ona) na str. 51 w podręczniku możesz sprawdzić jak zapisać przedstawione czynności.

Ex.2 p.54

  1. He’s making a sandcastle.
  2. She’s …
  3. He’s …
  4. She’s ….
  5. She,s …

Zeszyt ćwiczeń str. 62

Ćw. 1 Wykonaj zadanie zgodnie z treścią polecenia. Możesz spróbować swoich sił, uzupełniając je bez zaglądania do podręcznika, lub też wspierając się podręcznikiem. Pamiętaj, by na koniec sprawdzić poprawność uzupełnionych zwrotów jeszcze raz. Przeczytaj na głos to co napisałeś.” Pamiętaj: I – ja, you - ty

Ćw. 2 Wykonaj zadanie zgodnie z poleceniem. Pamiętaj, by zwrócić uwagę na to kto wykonuje daną czynność i rozpocząć zdania odpowiednio od he lub she.

Ćw. 3 Popatrz na obrazki i odpowiedz na pytania zgodnie z obrazkiem. Przeczytaj na głos pytania i odpowiedzi.

Dla chętnych:

Ćw. 4 Przepisz do zeszytu przykłady z podręcznika, następnie opisz w ten sam sposób osoby z obrazka w ćw. 3 wymienione poniżej. (Pamiętaj: She’s wearing… ona ma na sobie)

Ex. 4 p. 54

  1. Jane …(przepisz z podręcznika)
  2. Ed … (przepisz z podręcznika)
  3. Joe… (dokończ samodzielnie, patrząc na obrazek w ćw. 3)
  4. Linda…(dokończ samodzielnie, patrząc na obrazek w ćw. 3)
  5. Nick…(dokończ samodzielnie, patrząc na obrazek w ćw. 3)
  6. Sarah…(dokończ samodzielnie, patrząc na obrazek w ćw. 3)

W tym tygodniu nie wysyłaj niczego do swojego nauczyciela.