Środa 15.04.2020 – Aktorzy w teatrze lalek
1.Przygotuj do pracy podręcznik i ćwiczenia w linie.
2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.
3.Obejrzyj prezentację o różnych lalkach występujących w teatrze.
4.Wykonaj quiz ze znajomości bajek i rodzajów lalek.
5.Uzupełnij ćwiczenia do tego tematu pod kierunkiem nauczyciela, sprawdź poprawność wykonania zadań.
6.Wykonaj samodzielnie samokontrolę – podsumowanie 3 części ćwiczeń- sprawdź, podlicz zdobyte punkty.
Praca domowa:
- wykonaj pacynkę ze „starej skarpetki”
- pracuj samodzielnie w „brązowych ćwiczeniach” strony 54 i 55
- podaj nauczycielowi ilość punktów zdobytych z samokontroli (praca na ocenę)
Czwartek 16.04.2020
- Przygotuj do pracy książkę od zajęć komputerowych, zeszyt w linie.
- Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.
- Przeczytaj tekst z nauczycielem.
- Wyodrębnij wyrazy z ó, zastanów się, które z wyrazów związane są z zasadą wymiany ó na o.
- Przećwicz zasadę wymiany ó na a i e.
- Przypomnij sobie z nauczycielem zasadę pisania rz po spółgłoskach.
- Wykonaj zestaw ćwiczeń do tej zasady. Przepisz i uzupełnij tekst.
- Przypomnij i przećwicz zasadę wymiany rz na r na podanych wyrazach.
- Rozwiąż zadania logiczne metodą prób i błędów.
- Wykonaj ćwiczenia z zajęć komputerowych pod kierunkiem nauczyciela – temat 18.
Praca domowa:
Wykonaj ćwiczenia ortograficzne znajdujące się w dodatkowych kserówkach – strony 9 i 10 (praca na ocenę)
Piątek 17.04.2020 – Woda potrzebna na co dzień
1.Przygotuj do pracy podręcznik i ćwiczenia w linie.
2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.
3.Czytaj razem z nauczycielem wiersz Jana Brzechwy „Żaba”
4.Czytaj wiersz z podziałem na role.
5.Odpowiedz na pytania związane z treścią wiersza.
6.Odpowiedz na pytania w formie pisemnej.
7.Obejrzyj ilustracje do tematu „Do czego człowiekowi, roślinom i zwierzętom potrzebna jest woda”.
8.Uzupełnij tekst z lukami pod kierunkiem nauczyciela.
9.Zastanów się nad powiedzeniami, w których „bohaterem” jest woda.
10.Wykonaj serię ćwiczeń wprowadzających rozwinięcie zakresu liczbowego do 20.
Praca domowa:
Wykonaj dowolne doświadczenie z 10 zaproponowanych – link w prezentacji
Namaluj dowolna pracę technika „mokre na mokrym” (praca na ocenę)
Wykonaj ćwiczenia kaligraficzne na stronie 55.