temat: Pierwsze kwiatki. Wiosna w świecie roślin.

- j. polski/środowisko – czytanie głośno wiersza (kilka razy) „Pierwsze kwiatki” podręcznik

  1. 48, zadania ustne 1 i 3, do zeszytu zad. 2. Wiosenne kwiaty:…..

- czytanie tekstów podręcznik s. 49 oraz ćwiczenia s. 60 i 61

- matematyka – ćwiczenia s. 34 i 35. 


temat: Opisujemy wygląd przebiśniegu.

- j. polski - podręcznik s. 50, zad.1 – określanie części przebiśniegu za pomocą przymiotników, zad. 2 – ustnie, a potem pisemnie do zeszytu (pytań nie przepisujemy), odpowiedzi na pytania pełnym zdaniem, dadzą opis przebiśniegu. Piszemy na środku „Opis przebiśniegu”.

Opis ma 3 części: wstęp, rozwinięcie, zakończenie i zawiera dużo przymiotników, czyli wyrazów mówiących jakie coś jest. Wyrazy w ramce należy wykorzystać wszystkie, są częściowo odpowiedziami na pytania.  Czasowniki do opisu: ma, posiada, jest, jego liście są….

                                     Ta praca (opis) jest do oceny.

- plastyka „Wiosenne kwiaty” - wyklejanka z kolorowego papieru, bibuły, plasteliny itp.

- matematyka - podręcznik s. 23 zad 1 i 4 ustnie, zad. 2 i 3 do zeszytu i ćwiczenia s. 36 


 temat: Wiosenne porządki

- j. polskiego podręcznik s. 51- czytanie tekstu głośno ze zrozumieniem, zad.1(częściowo ustnie, a do zeszytu wypisanie przedmiotów) i 2 ustnie

- ćwiczenia do j. polskiego s. 62, zasada w ramce do zeszytu (na kolorowo), zad. 2 – w zeszycie

- wychowanie fizyczne – ćwiczenia 15 minut codziennie. Proszę poćwiczyć ci co mają skakanie przez skakankę. Ci co mają piłkę kozłowanie.

- muzyka – utrwalenie gamy C-dur

do, re, mi, fa,sol, la, si, do, -solmizacyjna

c, d, e, f, g, a, h, c – literowa

słonko wschodzi coraz wyżej i zachodzi coraz niżej – śpiewamy wszystko na melodię gamy