Nagrania do podręcznika znajdziesz tu: https://www.macmillan.pl/strefa-ucznia

Podręcznik str. 51

  1. Posłuchaj rymowanki kilkukrotnie (CD 3.11) i wskazuj odpowiednie obrazki w ćwiczeniu 2. Powtarzaj wyrazy.
  2. Spróbuj przeczytać wyrazy z ćw. 2.
  3. Posłuchaj nagrania (CD 3.10) i wskazuj obrazki w zadaniu 2.

Kolejność jest inna niż w ćwiczeniu, więc bądźcie czujni.

Powtarzaj wyrazy i wskazuj obrazki tyle razy, aż zdołasz je wskazać bezbłędnie.

Na koniec spróbuj nazywać obrazki razem z nagraniem. Pamiętasz już kolejność, prawda?

  1. Zapisz wyrazy  w zeszycie w kolejności zaprezentowanej w zadaniu 4. Tak jak robimy to w szkole. Na górze strony napisz: At the beach (Na plaży)

Pod spodem napisz Ex.4 p.51 i przykłady jeden pod drugim:

At the beach

ex.4 p.51

  1. swimming
  2. ....
  3. ....

i tak dalej, aż do j.

Zapisując zwroty patrz do zadania 2 w podręczniku. Odczytaj zwroty na głos.

Posłuchaj nagrania (CD 3.10) by upewnić się, że udzielone przez Ciebie odpowiedzi są podane w poprawnej kolejności.

Wyślij to zadanie (z zeszytu) do swojego nauczyciela j. angielskiego

Agata Miller agamill97@edu.gdansk.pl

Monika Lewalska-Mania m.lewalska-mania@sp19.edu.gdansk.pl

Zeszyt ćwiczeń str. 60

Ćw. 1 Wykonaj zadanie zgodnie z treścią polecenia. Możesz spróbować swoich sił, uzupełniając je bez zaglądania do podręcznika, lub też wspierając się podręcznikiem. Pamiętaj, by na koniec sprawdzić poprawność uzupełnionych zwrotów jeszcze raz. Przeczytaj na głos to co napisałeś.”

Ćw. 2 Wykonaj zadanie zgodnie z poleceniem. Pamiętaj, że każde zdanie zacząć od „I’m”.

Np. I’m swimming. -  Ja pływam.

Dla chętnych:

Możesz potrenować nowe słownictwo online:

https://quizlet.com/pl/498646809/unit-6-beach-activities-flash-cards/