30.03 - 3.04. 2020r.
temat „Odpoczynek jest ważny”
- polski / środowisko społ. - podręcznik s. 44, tekst „Dużo na głowie” - ciche czytanie ze zrozumieniem, ustne odpowiedzi na ćw. 1, 2, 3, ponowne czytanie tekstu głośno (jeżeli to możliwe z podziałem na role) i ćwiczenia s.55
matematyka – ćwiczenia s. 28 oraz podręcznik s. 19 zad. 1 ustnie, 2, 3 ,4 i 5 w zeszycie (rozwiązanie i odpowiedź).
Technika/plastyka - Aktywnie odpoczywamy – wykonanie plakatu (kolażu), dzieci używają różnych materiałów np. kolorowy papier, tkanina, kredki itp.
temat „Kiedy stawiamy przecinek?”
- polski - podręcznik s. 45, ćw. 1 omówienie różnych sposobów odpoczywania, wskazanie zdrowych form odpoczynku i skutków niewłaściwego wypoczynku,
- ćw. 2 tworzenie zdań złożonych za pomocą podanych spójników i zapisanie ich do zeszytu. - Rola przecinka w zdaniach złożonych – zapamiętaj regułę i zapisz do zeszytu. (na zielono)
matematyka – ćwiczenia s. 29 i s. 31 bez zadania 3, 4 (omiń w ćwiczeniach s. 30, nie rób jej)
- codziennie wykonuj po 15 minut ćwiczeń, można ćwiczyć z muzyką, można grając w grę np. planszową wymyślać różne ćwiczenia w każdym posunięciu pionkiem itp.: przysiady, podskoki, skłony, rowerek, …
- propozycja rozgrzewki
https://www.youtube.com/watch?v=m2WsGrvCx_w
https://www.youtube.com/watch?v=FZ3pj_ZkldQ
https://www.youtube.com/watch?v=S5TFdKc6TB4
Na stronie szkoły w zakładce kl. II jest gimnastyka korekcyjna, można skorzystać z załączonych tam linków do filmików z ćwiczeniami.
temat „Dzień odkrywców. Mój najbardziej niezwykły sen”.
- j. polski – ćwiczenia s. 56 i 57 tzw. „Dziennik odkrywców”, w zeszycie opisz w 5 – 10 zdań swój sen
- matematyka- podręcznik s. 21 „Sprawdzam siebie”. Nie rób zadania 2, omiń je, (omijamy też s. 20). Uwaga ocena. Do oceny, poproszę zdjęcia rozwiązanych zadań w zeszycie.
- muzyka piosenka „A ja rosnę i rosnę” (podręcznik do muzyki s.66 i 67 zad.1).
https://www.youtube.com/watch?v=PSIH0KfRsR0
temat: Pobudka. Wiosna w świecie zwierząt.
- j. polski – podręcznik s. 46, zad. 1 ustnie, a zadanie 2 minimum 3 zdania (punkty zapisz w zeszycie), zad. 3 ilustracja w zeszycie w 3 linie, reszta ustnie.
- ćwiczenia s.58 zad. 1(odpowiedź na pytanie w zeszycie), 2 (kropka do zeszytu), 3,4 – do oceny kartki z zeszytu z wiersza zadania i ta strona 58 z ćwiczeń. Uwaga ocena. Do oceny z tego tematu(z podręcznika) strony z zeszytu - poproszę i cała s. 58 ćwiczenia
- środowisko przyrodnicze – podręcznik do polskiego s.47 (przeczytać i zapoznać się ze
zdjęciami ptaków) oraz ćwiczenia s. 59 cała