W tym tygodniu (w wybranym przez siebie czasie) zapoznać się z prezentacją nt. "Polskich tańców narodowych" oraz poćwiczyć w ramach WF – można skorzystać z podanej w linku propozycji.
Zadania na poniedziałek 30 marca.
POBUDKA
W POSZUKIWANIU WIOSNY
Język polski
- Przeczytać tekst „Wiosenne przebudzenie” (czytanka str. 51).
- Zapisać temat i datę w zeszycie do języka polskiego zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
Temat: Wiosenne przebudzenie.
Odpowiedzieć pisemnie na pytania do tekstu zadanie 1 i 2 (na podstawie tekstu i własnych obserwacji) str. 51 z wykorzystaniem programu Word oraz za pomocą służbowej poczty przesłać do nas w celu sprawdzenia; bez zadania 3.
- Wykonać ćwiczenia ze stron 58, 59 – dla chętnych.
Uwaga: ćw. 2 str. 58 bez kropki, ćw. 3 str. 59 (na żółtym tle) bez kropki.
- Wykonać ćwiczenia ze stron 60, 61
Uwaga: ćw. 1 str. 60 bez kropki.
- Wykonać ćw. 5 str. 61 z wykorzystaniem programu Word oraz za pomocą służbowej poczty przesłać do nas w celu sprawdzenia.
Uwaga: Praca będzie oceniona. Pamiętaj o akapitach.
Matematyka
- Zapisać temat i datę w zeszycie do matematyki zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
Temat: Sprawdzam siebie.
- Wykonać zadania ze str. 25 i 26 w ciągu 2 dni (bez zadania 7 str. 26) z wykorzystaniem programu Word oraz za pomocą służbowej poczty przesłać do nas w celu sprawdzenia.
Uwaga: znak mnożenia (kropkę) można zastąpić x.
Zadania na wtorek 31 marca.
WIOSNA W NAS
Język polski
- Przeczytać tekst „Co robimy wiosną?” (czytanka str. 52,53).
- Zapisać temat i datę w zeszycie do języka polskiego zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
Temat: Co robimy wiosną?.
- Odpowiedzieć ustnie na pytania do tekstu zadanie 1, 2, 3, 4 str. 53.
- Wykonać zadanie 5 str. 53 (6-8 zdań) z wykorzystaniem programu Word oraz za pomocą służbowej poczty przesłać do nas w celu sprawdzenia i ewentualnie wydrukowania. Proszę zwrócić uwagę, że praca ma dotyczyć wiosennej pogody.
Praca będzie oceniona.
- Wykonać ćwiczenia ze stron 62, 63 (bez ćw. 2 str. 62).
Środowisko społeczno-przyrodnicze
- Zapisać temat i datę w zeszycie do przyrody zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
Temat: Potrzeby roślin.
- Wykonać w zeszycie do przyrody zadanie 2 str. 54 (czytanka).
- Wykonać w ćwiczeniach ćw. 1 str. 54 (praca długoterminowa – hodowla fasoli).
Zadania na środę 1 kwietnia.
PO ŚLADACH WIOSNY
Język polski
- Przeczytać tekst „Z wiosną na ratunek” (czytanka str. 55, 56).
- Zapisać temat i datę w zeszycie do języka polskiego zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
Temat: Znaki wiosny.
- Odpowiedzieć ustnie na pytania do tekstu zadanie 1, 2, 3, 4 str. 56.
- Wykonać ćwiczenia ze stron 64, 65 (bez ćw. 1 kropka str. 64).
- Wykonać zadanie 1 str. 57 z wykorzystaniem programu Word oraz za pomocą służbowej poczty przesłać do nas w celu sprawdzenia i ewentualnie wydrukowania.
Uwaga”: Praca będzie oceniona. Pamiętaj o akapitach.
Matematyka
- Wykonać ćwiczenia ze stron 32, 33.
Zadania na czwartek 2 kwietnia.
NA WIOSNĘ WSZYSTKO SIĘ ZMIENIA
Język polski
- Zapisać temat i datę w zeszycie do języka polskiego zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
Temat: Spotkanie z lekturą.
- Sprawdzian z lektury – dodatkowa karta.
- Wykonać ćwiczenia ze stron 66, 67.
- Wykonać ćw. 6 str. 67 z wykorzystaniem programu Word oraz za pomocą służbowej poczty przesłać do nas w celu sprawdzenia i ewentualnie wydrukowania.
Uwaga”: Praca będzie oceniona. Pamiętaj o budowie listu.
Matematyka
- Wykonać zadania ze strony 27 (zadanie 1 str. 27 ustnie).
- Wykonać ćwiczenia ze stron 34, 35.
Zadania na piątek 3 kwietnia.
CO NAS CZEKA W KWIETNIU
Język polski i środowisko społeczno-przyrodnicze
- Przeczytać tekst „Kwiecień” (czytanka str. 58, 59).
- Zapisać temat i datę w zeszycie do przyrody zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.
Temat: Zmiany w kwietniu.
- Wypisać zmiany na podstawie informacji z podręcznika według wcześniejszych ustaleń (w świecie ludzi, roślin, zwierząt i astronomia).
- Wykonać ćwiczenia ze stron 68, 69.
Matematyka
- Wykonać zadania ze str. 28.
- Wykonać ćwiczenia ze stron 36, 37.
Zadania do wykonania znajdują się na dole strony w załącznikach.