25 marca-temat „A ja rosnę i rosnę”(zapisz tematy w zeszycie)
-„A ja rosnę i rosnę”- podręcznik do j. polskiego s. 38-głośne czytanie opowiadania „Olbrzymy i krasnoludki”
-zadanie 1 str. 38-ustnie
-zadanie 3 str. 38-zmierz swój wzrost (możesz z pomocą innej osoby) i zaznacz np. na framudze drzwi, sprawdź za kilka miesięcy
-ćwiczenia str. 48 i 49, zadanie 5 str. 49 dla chętnych
-podręcznik str. 39-przeczytaj tekst informacyjny „Mały, duży, największy”
-zadanie 1, 2, 3-ustnie, porozmawiajcie o tym z rodzicami
-ćwiczenia 6 str. 50
-ćwiczenie 7 str. 50 dla chętnych
-matematyka-ułóż treść do działań 6 x 4=, 3 x 7=, zapisz do zeszytu treść, pytanie, działanie, odpowiedź
-dla chętnych -pośpiewaj piosenkę „A ja rosnę i rosnę”
https://www.youtube.com/watch?v=PSIH0KfRsR0
26 marca-temat „Dbamy o wzrok”
- „Dbamy o wzrok” - podręcznik do j polskiego s. 40. – głośne czytanie wiersza J. Brzechwy „Sowa”
- zadania 1 i 2 s.41 ustnie odpowiedzi
- dla chętnych ustnie zad. 3 i 4 s. 41 (z podziałem na role przeczytaj z rodzicami lub rodzeństwem)
- ćwiczenia do j. polskiego s. 51 zadanie 1,2 i 3 + kropka w zeszycie oraz s. 52 zdanie 4 + kropka w zeszycie
- dla chętnych z ćwiczeń s. 52 zad. 5.
-matematyka – podręcznik str. 19, zad. 1 i 2-ustnie, 3 i 4-do zeszytu-zapisać pytanie, działanie i odpowiedź
-zadanie 5 str. 19 dla chętnych
- proponuję dla chętnych obejrzeć filmik „Było sobie życie – wzrok”
https://www.cda.pl/video/2931531d2
- codziennie po 15 minut ćwiczeń można z muzyką – propozycje – linki
( można grając w grę np. planszową wymyślać różne ćwiczenia w każdym posunięciu pionkiem itp.: przysiady, podskoki, skłony, rowerek, …)
https://www.youtube.com/watch?v=m2WsGrvCx_w
https://www.youtube.com/watch?v=FZ3pj_ZkldQ
https://www.youtube.com/watch?v=S5TFdKc6TB4
27 marca-temat „Dbamy o zęby”
-„Dbamy o zęby” - podręcznik do j. polskiego s. 42 – czytanie głośne wiersza „O krasnalkowym zębie i o dobrej radzie”
- zad. 1,2,3 s. 42 ustnie
- czytanie głośne ze zrozumieniem teksu informacyjnego s.43 „Dbamy o zęby”
- dla chętnych: zapisz w zeszycie kilka ważnych zasad, co robić, by mieć zdrowe zęby (na dole s. 43 podręcznik)
- ćwiczenia j. polski s. 53 zad. 1 i 2 oraz s. 54 zad. 3, natomiast 4 (dla chętnych)
- narysuj plakat pt. „Dbam o zdrowe zęby”.
- pośpiewaj piosenkę „Szczotka, pasta….. „