Wszystkie nagrania znajdziesz tutaj:

https://drive.google.com/open?id=1yfEcds65OtapciYyLzUJm8WITYFrcbln

Utrwal sobie poznane słownictwo korzystając z poniższego linku: https://quizlet.com/pl/394652504/tiger-2-unit-5-flash-cards/

Podręcznik str. 58

Posłuchaj nagrania kilkukrotnie (3.32.mp3) wskazuj odpowiednie osoby w ćwiczeniu 1.

Kolejny raz słuchając nagrania zatrzymuj je i powtarzaj zwroty. Postaraj się wczuć się w rolę, sprawdzisz swoje umiejętności aktorskie.

Wykonaj zadanie 1 w zeszycie. Należy zapisać zdania w zeszycie dopisując odpowiednie nazwy chorób/dolegliwości przedstawione na obrazkach. Początek każdego zdania jest pod obrazkiem, zwróć uwagę na to że nie każde zdanie zaczyna się tak samo. Przyjrzyj się uważnie, jest drobna różnica w trzech przykładach.

Tak, w przykładach d, g, h należy pominąć „a” przed nazwą dolegliwości.

Upewnij się jak zapisać nazwy dolegliwości na str. 51 w podręczniku.

Jak wykonać zadanie w zeszycie zaprezentowano poniżej.

Zapisz w zeszycie:

UNIT 5 REVIEW – Powtórzenie

Ex. 1 p. 58

  1. I’ve got a cold.
  2. ….
  3. ….
  4. ….
  5. ….                 
  6. ….
  7. ….
  8. ….

KONIEC NOTATKI

Wyślij to zadanie do swojego nauczyciela j. angielskiego

Dla chętnych:

Zeszyt ćwiczeń str. 58

Ćw. 1 Poukładaj i zapisz wyrazy w takiej kolejności by powstały zdania według schematu:

Imię + has got + dolegliwość

Podpisz obrazku imionami ze zdań które odpowiadają tym obrazkom.

Ćw. 2

Podpisz obrazki zdaniami. Pamiętaj:

She’s got = Ona ma

He’s got = On ma