Proszę, aby dzieci wysłuchały na youtube fragmentów książki Grzegorza Kasdepke "Bon czy ton. Savoir- vivre dla dzieci - znajomość treści będzie potrzebna na zajęcia poniedziałkowe.

https://www.youtube.com/watch?v=5rEih5VbuaY

PONIEDZIAŁEK 6.04. „O zachowaniu w teatrze”

1.Przygotuj do pracy podręcznik i ćwiczenia w linie, ćwiczenia w kratkę.

2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.

3.Wykonaj rozgrzewkę zgodnie z wybranym przez siebie filmem.

4.Wysłuchaj fragmentu lektury Grzegorza Kasdepke „Bon czy ton. . . „

5.Sprawdż czy uważnie wysłuchałeś lektury.

6.Utrwal zasady pisania zmiękczeń ć i ci.

7.Pracujemy w ćwiczeniach w linie str.60,61 pod kierunkiem nauczyciela - Rozwiąż rebusy. Napisz zdania. Wyodrębnij rodziny wyrazów.

8.Rozwijamy zakres liczbowy do 19.( pracujemy pod kierunkiem nauczyciela w ćwiczeniach od matematyki str.35.)

9.Wykonaj obliczenia w pamięci – prezentacja.

10.Wykonaj ozdoby zgodnie z propozycją nauczyciela.

Praca domowa: wykonaj samodzielnie ćwiczenia w matematyce str. 36 i 37.

Wykonaj podstawki pod jajeczka – praca na ocenę.

 


WTOREK  7.04.   ”Wielkanocne zwyczaje”

1.Przygotuj do pracy podręcznik i ćwiczenia w linię.

2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube pracuj razem z nauczycielem- link w poczcie rodziców.

3.Przeczytaj wiersz ze strony 74 i 75 podręcznika.

4.Wysłuchaj opowiadania nauczyciela o zwyczajach i tradycjach, zabawach, symbolice pokarmów w wielkanocnym koszyczku.

5.Obejrzyj prezentację – zwyczaje i tradycje w dawnej Polsce.

6.Wykonaj test ze znajomości zwyczajów i tradycji.

7.Przypomnij sobie co jest potrzebne roślinie do życia jako wstęp do założenia uprawy rzeżuchy.

8.Pokaz wykonania jajeczek z rzeżuchową czuprynką.

9.Pracujemy w ćwiczeniach w linie str.66,67 pod kierunkiem nauczyciela – Przepisz zdania ułożone z rozsypani wyrazowej. Wykreśl sylaby i utwórz nowe wyrazy z pozostałych sylab. Zapisz wyrazy. Wykonaj test z cichego czytania ze zrozumieniem. Sprawdź poprawność wykonania zadań.

Praca domowa: wykonaj samodzielnie ćwiczenia w książce w linie str. 68 i 69.

Wykonaj jajeczka z rzeżuchowa czuprynką– praca na ocenę po wyrośnięciu rzeżuchy.

Pamiętaj o wykonaniu ćwiczeń ruchowych w trakcie zajęć i po zajęciach.


ŚRODA    8.04.     ”Przy wielkanocnym stole”

1.Przygotuj do pracy zeszyt do języka polskiego i zeszyt do matematyki, ćwiczenia z matematyki.

2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube pracuj razem z nauczycielem- link do zajęć w poczcie rodziców.

3.Przeczytaj tekst z prezentacji, uzupełnij ortografami, przepisz kolorując ż na zielono, ó na czerwono. Sprawdź poprawność wykonania pracy.

4.Wykonaj pod kierunkiem nauczyciela zadania z ćwiczeń matematycznych ze strony 86 i 87.

5.Przypomnij sobie sposób ułatwiający wykonywania dodawania z przekroczeniem progu dziesiątkowego.

6.Przypatrz się sposobowi ułatwiającemu odejmowanie w przykładach z przekroczeniem progu dziesiątkowego.

7.Poćwicz obliczenia zaprezentowanym sposobem w zeszycie, sprawdź poprawność wykonania działań z prezentacją.

PRACA DLA CHĘTNYCH

Odejmowanie z przekroczeniem progu dziesiątkowego na liczbach w zakresie 100.

Praca domowa

Wykonaj kartę świąteczną zgodnie z propozycją nauczyciela lub według własnego pomysłu, wyślij jej zdjęcie do najbliższych tak, aby nie narażać zdrowia listonoszów roznoszących pocztę. Kartkę przyślij również swoim nauczycielom. ;-)