Proszę, aby dzieci wysłuchały na youtube fragmentów książki Grzegorza Kasdepke "Bon czy ton. Savoir- vivre dla dzieci - znajomość treści będzie potrzebna na zajęcia poniedziałkowe.
https://www.youtube.com/watch?v=5rEih5VbuaY
PONIEDZIAŁEK 6.04. „O zachowaniu w teatrze”
1.Przygotuj do pracy podręcznik i ćwiczenia w linie, ćwiczenia w kratkę.
2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube- link w poczcie rodziców.
3.Wykonaj rozgrzewkę zgodnie z wybranym przez siebie filmem.
4.Wysłuchaj fragmentu lektury Grzegorza Kasdepke „Bon czy ton. . . „
5.Sprawdż czy uważnie wysłuchałeś lektury.
6.Utrwal zasady pisania zmiękczeń ć i ci.
7.Pracujemy w ćwiczeniach w linie str.60,61 pod kierunkiem nauczyciela - Rozwiąż rebusy. Napisz zdania. Wyodrębnij rodziny wyrazów.
8.Rozwijamy zakres liczbowy do 19.( pracujemy pod kierunkiem nauczyciela w ćwiczeniach od matematyki str.35.)
9.Wykonaj obliczenia w pamięci – prezentacja.
10.Wykonaj ozdoby zgodnie z propozycją nauczyciela.
Praca domowa: wykonaj samodzielnie ćwiczenia w matematyce str. 36 i 37.
Wykonaj podstawki pod jajeczka – praca na ocenę.
WTOREK 7.04. ”Wielkanocne zwyczaje”
1.Przygotuj do pracy podręcznik i ćwiczenia w linię.
2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube pracuj razem z nauczycielem- link w poczcie rodziców.
3.Przeczytaj wiersz ze strony 74 i 75 podręcznika.
4.Wysłuchaj opowiadania nauczyciela o zwyczajach i tradycjach, zabawach, symbolice pokarmów w wielkanocnym koszyczku.
5.Obejrzyj prezentację – zwyczaje i tradycje w dawnej Polsce.
6.Wykonaj test ze znajomości zwyczajów i tradycji.
7.Przypomnij sobie co jest potrzebne roślinie do życia jako wstęp do założenia uprawy rzeżuchy.
8.Pokaz wykonania jajeczek z rzeżuchową czuprynką.
9.Pracujemy w ćwiczeniach w linie str.66,67 pod kierunkiem nauczyciela – Przepisz zdania ułożone z rozsypani wyrazowej. Wykreśl sylaby i utwórz nowe wyrazy z pozostałych sylab. Zapisz wyrazy. Wykonaj test z cichego czytania ze zrozumieniem. Sprawdź poprawność wykonania zadań.
Praca domowa: wykonaj samodzielnie ćwiczenia w książce w linie str. 68 i 69.
Wykonaj jajeczka z rzeżuchowa czuprynką– praca na ocenę po wyrośnięciu rzeżuchy.
Pamiętaj o wykonaniu ćwiczeń ruchowych w trakcie zajęć i po zajęciach.
ŚRODA 8.04. ”Przy wielkanocnym stole”
1.Przygotuj do pracy zeszyt do języka polskiego i zeszyt do matematyki, ćwiczenia z matematyki.
2.Obejrzyj prezentację na kanale Youtube pracuj razem z nauczycielem- link do zajęć w poczcie rodziców.
3.Przeczytaj tekst z prezentacji, uzupełnij ortografami, przepisz kolorując ż na zielono, ó na czerwono. Sprawdź poprawność wykonania pracy.
4.Wykonaj pod kierunkiem nauczyciela zadania z ćwiczeń matematycznych ze strony 86 i 87.
5.Przypomnij sobie sposób ułatwiający wykonywania dodawania z przekroczeniem progu dziesiątkowego.
6.Przypatrz się sposobowi ułatwiającemu odejmowanie w przykładach z przekroczeniem progu dziesiątkowego.
7.Poćwicz obliczenia zaprezentowanym sposobem w zeszycie, sprawdź poprawność wykonania działań z prezentacją.
PRACA DLA CHĘTNYCH
Odejmowanie z przekroczeniem progu dziesiątkowego na liczbach w zakresie 100.
Praca domowa
Wykonaj kartę świąteczną zgodnie z propozycją nauczyciela lub według własnego pomysłu, wyślij jej zdjęcie do najbliższych tak, aby nie narażać zdrowia listonoszów roznoszących pocztę. Kartkę przyślij również swoim nauczycielom. ;-)