Temat: Środowisko życia i budowa paprotników.

 

  • Przeczytaj tekst z podręcznika ze str.121-123;
  • Obejrzyj film, który znajdziesz w Internecie pod linkiem: https://epodreczniki.pl/a/film/DNQHQ03hK
  • Wykonaj ćwiczenia 1 i 2 ze strony 128 podręcznika. Odpowiedzi zapisz w zeszycie przedmiotowym;

* chętni: wyjaśnij pojęcie: przedrośle (wyjaśnienie zapisz w zeszycie)

 

Powyższe zadania należy wykonać do środy 8 kwietnia. Tych zadań nie wysyłamy do nauczyciela.

 

Zadanie długoterminowe, na ocenę, obowiązuje wszystkich:

Wykonaj prezentację w programie Power Point (minimum 6 slajdów)  lub plakat z informacjami na arkuszu papieru formatu A3 (jeśli masz kłopot z dostępem do komputera)

  • temat pracy: Co wiem o wirusie COVID-19?
  • w pracy można wykorzystać wiedzę z tematu lekcji: „Wirusy i bakterie” oraz wiadomości znalezione w Internecie lub prasie.
  • termin wykonania:20.04.2020 r.
  • pracę należy przesłać (prezentację lub zdjęcie plakatu) do swojego nauczyciela biologii jako załącznik korzystając z czatu platformy Microsoft Teams lub na skrzynkę mailową nauczyciela na adres: m.zabik@sp19.edu.gdansk.pl lub m.czaja@sp19.edu.gdansk.pl

 

 

Przypominamy o konsultacjach na platformie Microsoft Teams. Nauczyciel czeka tam na uczniów danej klasy w czasie lekcji biologii, która odbywałaby się o godzinie i w dniu zgodnym z planem lekcji obowiązującym przed zawieszeniem zajęć.