Zapraszamy do udziału w Konkursach muzycznych.

Regulamin IV Wojewódzki Festiwal Szant i Piosenek Marynistycznych (wyciąg)      

Organizator:

Szkoła Podstawowa nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku
E. Hoene 6, 80-041 Gdańsk tel. 583067500,
e-mail: sekretariat@sp19.edu.gdansk.pl Uczestnicy:

Uczestnicy:

Uczniowie szkół podstawowych klas IV – VIII,  w tym klas integracyjnych.

Termin i miejsce konkursu:

20.03.2026 r. –  Szkoła Podstawowa nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza
w Gdańsku ul. E. Hoene 6, 80-041 Gdańsk

Cele konkursu:

  • zachęcanie do prezentowania swoich umiejętności wokalnych,
  • promocja młodych talentów,
  • integrowanie uczniów z różnych oddziałów klasowych (również klasy integracyjne),
  • poszukiwanie oryginalnych rozwiązań wokalnych.

Zasady uczestnictwa:

  1. Przesłuchania festiwalowe rozpoczną się w dniu 20.03.2026 r w budynku szkoły o godz. 8.30, przewidywane zakończenie około godz. 14.00 (czas przesłuchań będzie uzależniony od liczby zgłoszeń). 
    Finał w dniu 20.03.2026 o godz. 14:00 – w budynku szkoły
  2. W zmaganiach udział biorą soliści oraz zespoły. Szkoła może przygotować maksymalnie 6 prezentacji, np.: 4 solistów i 2 zespoły – maksymalnie 6 uczniów w jednym zespole - (jeśli zostaną zakwalifikowane w szkołach do II etapu konkursu).
  3. Piosenki można wykonywać a’capella lub z towarzyszeniem instrumentu, czy też zespołu, jak również zastosować podkłady nagrane na MP3. Instrumenty we własnym zakresie.
  4. Każdy uczestnik przygotowuje 1 piosenkę, której łączny czas trwania nie powinien przekroczyć 3 minut (można skrócić piosenkę w przesłanym nagraniu).
  5. Piosenki oceniane będą w dwóch oddzielnych kategoriach:
    solista,
    zespół.
  1. Zgłoszenia (Karta zgłoszenia w załączeniu) należy przesyłać do 20.02.2026 r.:
    w postaci nagrań, w formie MP3 lub MP4 (TYLKO) do 100MG,  wyłonionych podczas etapu szkolnego, opisanych imieniem i nazwiskiem uczestnika, nazwą, adresem szkoły uczestnika na e-mail: konkurs.sp19@gmail.com
  2. I etap – Eliminacji wstępnych dokonują nauczyciele przygotowujący – etap szkolny.

II etap – Eliminacje międzyszkolne w formie oceny, przez jury,  przysłanych nagrań w formacie MP3 lub MP4 (do 100MG) na adres e-maili: konkurs.sp19@gmail.com

III etap – finał, na który zostaną zaproszone osoby wyłonione podczas eliminacji

  1. Wszelkich informacji w sprawach organizacyjnych udziela Marta Siudak oraz Dariusz Osiński - sp19@gmail.com
  2. Kryteria oceny:
  • dobór repertuaru,
  • intonacja,
  • dykcja,
  • ogólny wyraz artystyczny.

Przepisy ogólne:

  1. Instytucja zgłaszająca powinna ubezpieczyć członków ekip na wyjazd
    i pobyt.
  2. Uczestnicy konkursu przyjeżdżają na koszt własny.
  3. Organizatorzy nie zapewniają noclegu i wyżywienia.
  4. Organizatorzy konkursu zapewniają aparaturę nagłaśniającą, mikrofony, pianino elektroniczne oraz perkusję.
  5. Wyniki konkursu są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.

Pozostałe informacje, w tym karty zgłoszeń oraz zgody znajdują się w pliku poniżej.

Regulamin IV Wojewódzki Konkurs Piosenki Religijnej (wyciąg)

Organizator:

Szkoła Podstawowa nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku 
E. Hoene 6, 80-041 Gdańsk, tel. 583067500,
e-mail: sekretariat@sp19.edu.gdansk.pl 

Uczestnicy:

Uczniowie szkół podstawowych klas IV – VIII,  w tym klas integracyjnych.

Termin i miejsce konkursu:

20.02.2026 r.,  Szkoła Podstawowa nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku ul. E. Hoene 6, 80-041 Gdańsk

Cele konkursu:

  • zacieśnienie więzi pomiędzy młodzieżą w duchu religijnym,
  • zachęcanie do prezentowania swoich umiejętności wokalnych,
  • promocja młodych talentów,
  • integrowanie uczniów z różnych oddziałów klasowych (również klasy integracyjne),
  • poszukiwanie oryginalnych rozwiązań wokalnych.

Zasady uczestnictwa:

  1. Przesłuchania festiwalowe rozpoczną się w dniu 20.02.2026 r. w budynku szkoły o godz. 9.00, przewidywane zakończenie około godz. 14.00 (czas przesłuchań będzie uzależniony od liczby zgłoszeń). Finał w dniu 20.02.2026 r. o godz. 14:00.
  2. W zmaganiach udział biorą soliści oraz zespoły (szkoła może przygotować maksymalnie 6 prezentacji, np.: 4 solistów i 2 zespoły, (w jednym zespole może wystąpić maksymalnie 6 uczniów) jeśli zostaną zakwalifikowane w szkołach do II etapu konkursu).
  3. Piosenki można wykonywać a’capella lub z towarzyszeniem instrumentu, czy też zespołu, jak również zastosować podkłady nagrane na MP3.
  4. Każdy uczestnik przygotowuje 1 piosenkę, której łączny czas trwania nie powinien przekroczyć 3 minut (można skrócić piosenkę w przesłanym nagraniu).
  5. Piosenki oceniane będą w czterech kategoriach:
  • piosenka w języku polskim (solista)
  • piosenka w języku polskim (zespół)
  • piosenka w języku obcym (solista)
  • piosenka w języku obcym (zespół)
  1. Zgłoszenia należy przesyłać do 16.01.2026 r.: w postaci nagrań, w formie MP3 lub MP4 (TYLKO) do 100MG, wyłonionych podczas etapu szkolnego, opisanych imieniem i nazwiskiem uczestnika, nazwą, adresem szkoły uczestnika na e-mail: konkurs.sp19@gmail.com
  2. I etap – Eliminacji wstępnych - szkolnych dokonują nauczyciele przygotowujący – etap szkolny.

II etap – Eliminacje międzyszkolne w formie oceny przez jury przysłanych nagrań w formacie MP3 lub MP 4(do 100MG) na adres e-mail: konkurs.sp19@gmail.com

III etap – finał, na który zostaną zaproszone osoby wyłonione podczas eliminacji.

  1. Wszelkich informacji w sprawach organizacyjnych udziela Magdalena Bornowska oraz Dariusz Osiński - sp19@gmail.com
  2. Kryteria oceny:
  • dobór repertuaru,
  • intonacja,
  • dykcja,
  • ogólny wyraz artystyczny.

Przepisy ogólne:

  1. Instytucja zgłaszająca powinna ubezpieczyć członków ekip na wyjazd i pobyt.
  2. Uczestnicy konkursu przyjeżdżają na koszt własny.
  3. Organizatorzy nie zapewniają noclegu i wyżywienia.
  4. Organizatorzy konkursu zapewniają aparaturę nagłaśniającą, mikrofony, pianino elektroniczne oraz perkusję.
  5. Wyniki konkursu są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.

Pozostałe informacje, w tym karty zgłoszeń oraz zgody znajdują się w pliku poniżej.