Zapraszamy do udziału w Konkursach muzycznych.
Regulamin IV Wojewódzki Festiwal Szant i Piosenek Marynistycznych (wyciąg)
Organizator:
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku
E. Hoene 6, 80-041 Gdańsk tel. 583067500,
e-mail: sekretariat@sp19.edu.gdansk.pl Uczestnicy:
Uczestnicy:
Uczniowie szkół podstawowych klas IV – VIII, w tym klas integracyjnych.
Termin i miejsce konkursu:
20.03.2026 r. –  Szkoła Podstawowa nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza
 w Gdańsku ul. E. Hoene 6, 80-041 Gdańsk
Cele konkursu:
- zachęcanie do prezentowania swoich umiejętności wokalnych,
- promocja młodych talentów,
- integrowanie uczniów z różnych oddziałów klasowych (również klasy integracyjne),
- poszukiwanie oryginalnych rozwiązań wokalnych.
Zasady uczestnictwa:
- Przesłuchania festiwalowe rozpoczną się w dniu 20.03.2026 r w budynku szkoły o godz. 8.30, przewidywane zakończenie około godz. 14.00 (czas przesłuchań będzie uzależniony od liczby zgłoszeń). 
 Finał w dniu 20.03.2026 o godz. 14:00 – w budynku szkoły
- W zmaganiach udział biorą soliści oraz zespoły. Szkoła może przygotować maksymalnie 6 prezentacji, np.: 4 solistów i 2 zespoły – maksymalnie 6 uczniów w jednym zespole - (jeśli zostaną zakwalifikowane w szkołach do II etapu konkursu).
- Piosenki można wykonywać a’capella lub z towarzyszeniem instrumentu, czy też zespołu, jak również zastosować podkłady nagrane na MP3. Instrumenty we własnym zakresie.
- Każdy uczestnik przygotowuje 1 piosenkę, której łączny czas trwania nie powinien przekroczyć 3 minut (można skrócić piosenkę w przesłanym nagraniu).
-  Piosenki oceniane będą w dwóch oddzielnych kategoriach:
 solista,
 zespół.
-  Zgłoszenia (Karta zgłoszenia w załączeniu) należy przesyłać do 20.02.2026 r.: 
 w postaci nagrań, w formie MP3 lub MP4 (TYLKO) do 100MG, wyłonionych podczas etapu szkolnego, opisanych imieniem i nazwiskiem uczestnika, nazwą, adresem szkoły uczestnika na e-mail: konkurs.sp19@gmail.com
- I etap – Eliminacji wstępnych dokonują nauczyciele przygotowujący – etap szkolny.
II etap – Eliminacje międzyszkolne w formie oceny, przez jury, przysłanych nagrań w formacie MP3 lub MP4 (do 100MG) na adres e-maili: konkurs.sp19@gmail.com
III etap – finał, na który zostaną zaproszone osoby wyłonione podczas eliminacji
- Wszelkich informacji w sprawach organizacyjnych udziela Marta Siudak oraz Dariusz Osiński - sp19@gmail.com
- Kryteria oceny:
- dobór repertuaru,
- intonacja,
- dykcja,
- ogólny wyraz artystyczny.
Przepisy ogólne:
-  Instytucja zgłaszająca powinna ubezpieczyć członków ekip na wyjazd
 i pobyt.
- Uczestnicy konkursu przyjeżdżają na koszt własny.
- Organizatorzy nie zapewniają noclegu i wyżywienia.
- Organizatorzy konkursu zapewniają aparaturę nagłaśniającą, mikrofony, pianino elektroniczne oraz perkusję.
- Wyniki konkursu są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.
Pozostałe informacje, w tym karty zgłoszeń oraz zgody znajdują się w pliku poniżej.
Regulamin IV Wojewódzki Konkurs Piosenki Religijnej (wyciąg)
Organizator:
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku 
E. Hoene 6, 80-041 Gdańsk, tel. 583067500,
e-mail: sekretariat@sp19.edu.gdansk.pl 
Uczestnicy:
Uczniowie szkół podstawowych klas IV – VIII, w tym klas integracyjnych.
Termin i miejsce konkursu:
20.02.2026 r., Szkoła Podstawowa nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku ul. E. Hoene 6, 80-041 Gdańsk
Cele konkursu:
- zacieśnienie więzi pomiędzy młodzieżą w duchu religijnym,
- zachęcanie do prezentowania swoich umiejętności wokalnych,
- promocja młodych talentów,
- integrowanie uczniów z różnych oddziałów klasowych (również klasy integracyjne),
- poszukiwanie oryginalnych rozwiązań wokalnych.
Zasady uczestnictwa:
- Przesłuchania festiwalowe rozpoczną się w dniu 20.02.2026 r. w budynku szkoły o godz. 9.00, przewidywane zakończenie około godz. 14.00 (czas przesłuchań będzie uzależniony od liczby zgłoszeń). Finał w dniu 20.02.2026 r. o godz. 14:00.
- W zmaganiach udział biorą soliści oraz zespoły (szkoła może przygotować maksymalnie 6 prezentacji, np.: 4 solistów i 2 zespoły, (w jednym zespole może wystąpić maksymalnie 6 uczniów) jeśli zostaną zakwalifikowane w szkołach do II etapu konkursu).
- Piosenki można wykonywać a’capella lub z towarzyszeniem instrumentu, czy też zespołu, jak również zastosować podkłady nagrane na MP3.
- Każdy uczestnik przygotowuje 1 piosenkę, której łączny czas trwania nie powinien przekroczyć 3 minut (można skrócić piosenkę w przesłanym nagraniu).
- Piosenki oceniane będą w czterech kategoriach:
- piosenka w języku polskim (solista)
- piosenka w języku polskim (zespół)
- piosenka w języku obcym (solista)
- piosenka w języku obcym (zespół)
- Zgłoszenia należy przesyłać do 16.01.2026 r.: w postaci nagrań, w formie MP3 lub MP4 (TYLKO) do 100MG, wyłonionych podczas etapu szkolnego, opisanych imieniem i nazwiskiem uczestnika, nazwą, adresem szkoły uczestnika na e-mail: konkurs.sp19@gmail.com
- I etap – Eliminacji wstępnych - szkolnych dokonują nauczyciele przygotowujący – etap szkolny.
II etap – Eliminacje międzyszkolne w formie oceny przez jury przysłanych nagrań w formacie MP3 lub MP 4(do 100MG) na adres e-mail: konkurs.sp19@gmail.com
III etap – finał, na który zostaną zaproszone osoby wyłonione podczas eliminacji.
- Wszelkich informacji w sprawach organizacyjnych udziela Magdalena Bornowska oraz Dariusz Osiński - sp19@gmail.com
- Kryteria oceny:
- dobór repertuaru,
- intonacja,
- dykcja,
- ogólny wyraz artystyczny.
Przepisy ogólne:
- Instytucja zgłaszająca powinna ubezpieczyć członków ekip na wyjazd i pobyt.
- Uczestnicy konkursu przyjeżdżają na koszt własny.
- Organizatorzy nie zapewniają noclegu i wyżywienia.
- Organizatorzy konkursu zapewniają aparaturę nagłaśniającą, mikrofony, pianino elektroniczne oraz perkusję.
- Wyniki konkursu są ostateczne i nie podlegają odwołaniu.
Pozostałe informacje, w tym karty zgłoszeń oraz zgody znajdują się w pliku poniżej.


